martes, 6 de marzo de 2007

Tintins

El dia de St. Jordi innauguro la biblioteca de Primària de l'escola on treballo, després d'un seguit de millores: compra de fons nou, neteja a fons, endreça de llibres, decoració, guies de lectura, etc. Una de les novetats és un buc ple de còmics per als nens que es queden després de classe, però no el suficient temps com per començar un llibre o estudiar.
Com que en volia comprar molts vaig aprofitar una auto-donació, m'explico: a casa meva tenia una col·lecció enorme de "Tintins" de quan era petita i ja quasi bé no me'ls mirava perquè me'ls sé de memòria i perquè no tinc gaire temps, i com que estan molt ben conservats els he pujat a l'escola.
Avui he començat a folrar-los, posar els teixells, les fitxes blaves... Em fa gràcia que després d'haver-me fet disfrutar durant tantes estones, ara els puguin aprofitar els nens de primària.

2 comentarios:

bravecoast dijo...

te has deshecho de tus tintins??? SACRILEGIO! y encima los das gratis! esto no tiene nombre!
bueno, yo tambien hice lo mismo con mi instituto, en este caso con unos tomos de Corto Maltes y de Principe Valiente que tenia repes... pero los tenia repes!
cada vez que regalas un comic no repe, haces llorar al niño jesus! FARSA

Anónimo dijo...

jo, que guai! això sí que és treballar a gust, ja ens ensenyaràs alguna foto de com ha quedat la biblio, per fer-nos dentetes.